سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است؟

شنبه 22 مهر 1396
15:09
سحر

در این مطلب برای انتخاب شما مسافران تور کیش یا قشم اطلاعاتی را ارائه می دهیم تا بتوانید بسته به سلیقه ی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای سفر به کیش یا قشم هم می توانید از ماشین شخصی استفاده کنید و هم با قطار و سپس به وسیله ی لندینگ کرافت به این جزایر بروید . هم می توانید با هواپیما به این جزایر سفر کنید هم کیش هم قشم فرودگاه دارند. تنها تفاوت این است که برای رسیدن به جزیره ی قشم نیم ساعت بیشتر زمان می برد.

کیش خوبه یا قشم

کیش خوبه یا قشم

از نظر جاذبه های طبیعی و دیدنی های این دو جزیره باید گفت که جزیره ی قشم که بزرگترین جزیره ی غیر مستقل جهان است جاذبه های بیشتری نسبت به دیدنی های جزیره کیش دارد. و اگر علاقه مند به طبیعت گردی هستید می توانید طبیعت بکر و دست نخورده و منحصر به فردی را در جزیره ی قشم تجربه کنید . مانند دشت‌ها، دره‌ها، سواحل و کوه‌های جزیره ، حیات وحش خاص ، و پدیده های زمین شناسی نادر. اما اگر به دنبال تفریحات هستید جزیره ی کیش انواع تفریحات آبی و غیر آبی مدرنی را داراست .همچنین امکانات رفاهی مانند هتل های لوکس و مجتمع های تجاری مدرن در کیش بیشتر است. اما بر طبق نظر مردم بازارهای قشم دارای کالاهایی با قیمت های مناسب تر از بازار های جزیره ی کیش است.

خرید از کیش یا قشم

خرید از کیش یا قشم

البته در چند سال اخیر تفریحاتی مانند جت اسکی و قواصی نیز در جزیره ی قشم ایجاد شده اما به گستردگی تفریحات کیش نمی باشد . همچنین تور های کیش در ایام نوروز و تعطیلات نسبت به قشم گران تر است.

تور کیش یا قشم

تور کیش یا قشم


برچسب ها: اطلاعات کیش ,
[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]