معروف ترین سوغات کیش چیست؟

پنجشنبه 27 مهر 1396
15:23
سحر

کیش در سالهای اخیر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری می باشد که مسافران علاوه بر استفاده از جاذبه های گردشگری مانند تفریحات آبی و دیدنی های منحصر به فرد به فکر تهیه سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود نیز می باشند . با وجود مراکز خرید بیشمار و محصولات فراوان انتخاب سوغاتی کمی سخت می باشد ما در این مطلب سوغات کیش را به گردشگران تور کیش معرفی می کنیم تابهترین انتخاب را داشته باشند. سوغات معروف کیش چیست؟

شکلات کیش

حتما در سفر به کیش به شکلات فروشی های آن هم بروید چرا که انواع شکلات ها با طعم های مختلف و برند های معروف دنیا در کیش پیدا می شود. برندهایی از جمله کلاسنو، لینت، نوتلا، نستله، نسکوئیک، الیت، اتی، فراگاتا، پیاستن، کاوندیش، تسیر، هلما، ایگل پریمیوم، گیلیان تهیه شکلات به عنوان سوغاتی برای هر سنی مناسب می باشد.

سوغات کیش چیه

سوغات کیش چیه

قهوه کیش

هر چند که قهوه جزو محصولات جزیره کیش نمی باشد اما چون واردات آن از طریق منطقه آزاد کیش انجام می شود . انواع قهوه ها و محصولات مرتبط با قهوه از برند های معروف دنیا وارد می شوند و شما می توانید بسته به ذائقه خود انواع قهوه، کاپوچینو ،نسکافه، کافی میکس ،اسپرسو، قهوه ی سبز، قهوه ترک را از مراکز خرید کیش تهیه کنید.

سوغات کیش

سوغات کیش

ماهی و میگو کیش

غذای دریایی در کیش طرفداران فراوانی دارد. می توانید برای آشنایان خود ماهی و میگو از دل خلیج فارس که منبع غنی از ماهی و میگو است و قیمت مناسبی دارد ،تهیه کنید. ماهی و میگو جزو سوغاتی های استان هرمزگان و بندر عباس نیز می باشد. برای حمل و نقل نیز باید از بسته بندی های وکیوم شده استفاده کنید .معروف ترین ماهی های جزیره ماهی تن، سنگسر، ساردین، هامور، سرخو، میش ماهی و مقوا می باشند.

بهترین سوغات کیش

بهترین سوغات کیش

پوشاک کیش

به دلیل اینکه کیش منطقه ای آزاد است انواع پوشاک با کیفیت بالا از سراسر دنیا به این جزیره وارد می شوند و قیمت مناسبی دارند . انتخاب پوشاک به عنوان سوغاتی برای گردشگرانی که می خواهند سوغات با کیفیت ، شیک و مقرون به صرفه ای بخرند مناسب است . در جزیره کیش مراکز خرید و پاساژهای فراوان و لوکسی وجود دارد که انواع برندهای بین المللی در آن وجود دارد.

صنایع دستی کیش

صنایع دستی کیش

خرما کیش

به طور حتم همه می دانیم که یکی از سوغاتی های معروف جنوب کشور خرما است که این محصول و فرآورده های آن به دنیا صادر می شود.و یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب سوغاتی می باشد . کیش با نخلستان های فراوان و خرماهای با کیفیت و درجه یک از بهترین سوغاتی های این جزیره به شمار می رود. در بازار های کیش خارک، رطب، خرمای خشک و خرمای معمولی و همچنین فراورده های آن چیپس خرما، عسل خرما، شیره‌ی خرما و … وجود دارد. خرما یک غذای کامل با انواع ویتامین های C ,E ,B ,A می باشد و همچنین دارای فسفر، منیزیم، کلسیم، آهن و یداست.

معروف ترین سوغات کیش چیست؟

معروف ترین سوغات کیش چیست؟

صنایع دستی کیش

یکی از سوغاتی های کیش صنایع دستی مردمان آن منطقه می باشد که بسیار زیبا و چشم گیر است مانند شریکی پیچ که هنر دستی معروف مردمان کیش است که نام محلی ان گلیم سوزنی است. از دیگر صنایع دستی آن می توان به سبد و حصیر، کوزه های سفالی، پارچه های گلابتون دوزی و صنایع دستی تهیه شده از پولک، مرجان، صدف،گوش ماهی و بقایای آبزیان مانند آینه ها و جعبه های مزین شده، آویز ها، زیور آلات، مجسمه های ترکیبی اشاره کرد.

صنایع دستی کیش چیست

صنایع دستی کیش چیست

ادویه کیش

یکی از معروف ترین محصولات جنوب ایران و کیش ادویه می باشد که این ادویه ترکیبی از هل سبز، ساقه زعفران، فلفل سیاه، دارچین، زیره سیاه، بادیان رومی، میخک، جوزبویا، ریشه جوز، زردچوبه، گشنیز، زیره سبز، گرد لیمو، گل محمدی، مرزه، فلفل قرمز، جوز هندی، کاری، تخم گشنیز، زیره سبز، زنجبیل و آویشن می باشد که برای مزه دار کردن غذاهای مختلف مناسب است.

سوغات شهر کیش

سوغات شهر کیش

عسل کیش

طعم عسل جنوب با عسل کوهستان متفاوت است پس حتما در سفر به کیش عسل این منطقه را خریداری کنید و از طعم و عطر متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرید. و گزینه مناسبی برای تهیه سوغات جنوب است.

سوغات جزیره ی کیش

سوغات جزیره ی کیش

حنا کیش

حنا بندان در کیش و مناطق جنوب کشور بسیار رایج است و خانوم ها می توانند در کیش نقش های زیبا رود دستان خود ایجاد کنند که بسیار محبوب است. حنا در کیش به صورت آماده و نیمه آماده به فروش می رسد .

بازار سوغات کیش

بازار سوغات کیش


برچسب ها: اطلاعات کیش ,
[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]