هتل ارم کیش

دوشنبه 3 مهر 1396
16:06
سحر


هتل 4 ستاره ارم کیش از بهترین هتل های کیش می باشد که هتلی ساحلی است که 70 درصد اتاق های این هتل رو به خلیج زیبای فارس می باشد و اتاق های رو به جزیره کیش نیز دارای منظره ی زیبایی از فضای سبز می باشد. هتل ارم کیش در زمینی به مساحت 50 هزار متر در نوار توریستی جزیره کیش ساخته شده و با امکانات کامل و مطلوب پذیرای مهمانان تور کیش می باشد. هتل ارم در موقعیت مکانی مطلوبی قرار دارد که در نزدیکی این هتل مرکز تجاری پردیس 1 و 2، آژانس‌های مسافرتی ،ساحل مرجان ، کلوپ‌های دریایی می باشد.

قیمت هتل ارم کیش

قیمت هتل ارم کیش

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ ،ماهواره ،دستگاه ATM ،تراس، آسانسور ،روزنامه، نمازخانه، تلويزيون در لابی، آتليه عكاسی ،فروشگاه سوغاتی، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، كافی شاپ، رستوران، چايخانه سنتی ،رستوران بوفه ،رستوران فضای باز،رستوران تابستانی ،رستوران سنتی ،كافی شاپ تابستانه ،كافي شاپ 24 ساعته ،سالن آمفی تئاتر ،سالن كنفرانس،اتاق ميهمانی و جلسات كاری ،باغچه ،فضای نشستن سنتی بيرون از هتل، فضای باغ در هتل، فضائی برای پياده روی ،فضای سبز،ساحل عمومی ورزشي و تفريحي، سالن بدنسازی ،اسپا ،سونا خشک، سونا بخار، جكوزی ،حوضچه آب سرد ،ماساژ بيليارد، اتاق برای سيگاری ها ،فضائی برای غير سيگاری ها(عمومی) ،محلی برای سيگاری ها ،تلويزيون LED در لابی ،نمای دريا، نمای شهر ،راحتي در لابي،موسيقی زنده در لابی ،روم سرويس ،پذيرش 24 ساعته ،لاندري،خشکشویی ،خدمات بيدار باش، خدمات اتو،اجاره ماشين، تبديل ارز ،خدمات تور، فكس، اتاق چمدان ،اتاق VIP ،اجاره ماشين بدون راننده ،اجاره ماشين با راننده ،خدمات تهيه بليط،فتوكپي ،آژانس مسافرتي، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان ،بخش Check in و Check out سريع(Express) ،خدمات باربري ،خدمات راهنمای تور.

هتل ارم کیش نظرات

هتل ارم کیش نظرات

قوانین و مقررات هتل بزرگ ارم کیش:

ساعت تحویل اتاق 14 می باشد و همچنین ساعت تخلیه اتاق نیز 14 می باشد. امکان کنسل کردن و یا تغییر تاریخ اقامت وجود ندارد چراکه هتل چارتری است. هزینه برای کودکان زیر 5 سال رایگان می باشد. اقامت خانوم ها با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است و همچنین صیغه نامه با مهر معتبر پذیرش می شود.

آدرس هتل ارم کیش:

کیش، بلوار خیام.

سایت هتل ارم کیش:

kisheramhotel.com

هتل ارم کیش 4 ستاره

هتل ارم کیش 4 ستاره

رستوران و کافی شاپ هتل ارم کیش:

رستوران رویال: رستورانی است مشرف به دریا به همراه پخش موسیقی زنده و دارای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در هتل ارم کیش می باشد. ناهار از ساعت 13 الی 15 ، شام از ساعت 21 الی 24 می باشد.

رستوران گردان : این رستوران در فوقانی ترین طبقه این هتل قرار دارد که جزیره ی کیش و ساحل زیبای خلیج فارس منظره ی زیبایی را ایجاد کرده است. و هر 55 دقیقه گردش صوورت می گیرد که مهمانان می توانند تمام جزیرهی زیبای کیش را رصد کنند. برای کسانی که به غذاهای دریایی و انواع سالادها علاقه مندند این رستوران را پیشنهاد می دهیم.

رستوران صدف: طراحی این رستوران به گونه ای است که با صدف هاو مرجان های دریایی تزیین شده و در کنار ساحل خلیج فارس می توانید با صرف صبحانه لذیذ از طلوع و غروب خورشید لذت ببرید . صبحانه از ساعت 7 الی 10 می باشد.

کافی شاپ جم: دارای 100 فر ظرفیت و اینترنت رایگتن می باشد.

چایخانه سنتی: طراحی این چایخانه به سبک معماری دوران صفوی می باشد و چايهاي معطر، انواع قهوه ها، انواع شربتها در این چایخانه سرو می شود.

کافی شاپ تراس: در فضای باز، در تراس بزرگی روبروی دریا و اسکله ی تفریحی می باشد.

امکانات هتل ارم ارم کیش

امکانات هتل ارم ارم کیش

تلفن هتل ارم کیش:


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]