“کشتی یونانی یکی از اسرارآمیز ترین دیدنی های کیش

جمعه 31 شهريور 1396
14:21
سحر

“کشتی یونانی یکی از اسرارآمیز ترین دیدنی های کیش

سال هاست که کشتی یونانی در جزیره کیش یکی از جاذبه های دیدنی این جزیره است و در طی این سال ها استوار در جای خود ایستاده و هر روز طلوع و غروب این جزیره را نظاره گر است.

کشتی یونانی

کشتی یونانی بعنوان یکی از اسرارآمیز ترین دیدنی های کیش مطرح است و محوطه زیبای اطراف کشتی محلی برای گشت و گذار گردشگران و ثبت عکس های زیباست. کشتی یونانی در غرب جزیره کیش در خلیج فارس قرار دارد و شنیدن سرگذشت این کشتی بسیار جذاب است.

هرچند این روزها کشتی یونانی بسیار فرسوده شده و ممکن است به زودی فرو بریزد ولی همچنان بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش به حساب می آید و گردشگران زیادی برای دیدن و عکس گرفتن از این کشتی به ساحل غربی جزیره می آیند.

کشتی یونانی

این کشتی که در سال ۱۳۲۲ در گلاسکو توسط شرکت ویلیام همیلتون ساخته شده در ۴ مرداد ماه سال ۱۳۴۵ بود که کشتی در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و تا به امروز همان جا مانده است . نام یونانی که امروزه همه آن را به این نام می شناسند به خاطر آخرین مالک این کشتی است که یونانی بود .

البته این کشتی به خاطر مالک های قبلی که انگلیسی و ایرانی بودند نام های مختلفی داشته، از جمله این اسامی میتوان به: امپایر ترومپت ، نچرالیست ، کوروش پارسی ، همدان اشاره کرد و زمانی که کشتی به گل نشست نام او کولا اف بوده است.

کشتی یونانی

بازدید از کشتی یونانی

با بازدید از کشتی یونانی میتوانید از غروب زیبای خورشید لذت ببرید و با گشت گذار در ساحل از صدای مرغان دریایی در ساحل لذت ببرید و از عکاسی در این منظقه زیبا لذت ببرید.

کشتی یونانی


برچسب ها: دیدنی های کیش ,
[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]