راهنمای خرید ارزان از بازارهای کیش

چهارشنبه 29 شهريور 1396
13:52
سحر

راهنمای خرید ارزان از بازارهای کیش

در زمان های قدیم نیز جزیره کیش به یکی از مراکز داد و ستد در جنوب ایران معروف بوده .اقتصاد کیش به بازارها و مراکز خرید این جزیره بستگی دارد. مراکز خرید کیش با بسیاری از شرکت های بزرگ داخلی و خارجی همکاری دارد . در این مطلب برخی نکات در مورد خرید ارزان را به مسافران تور کیش توصیه می کنیم.

[caption id="attachment_291" align="aligncenter" width="600"]خرید ارزان کیش خرید ارزان کیش[/caption]

بهتر است قبل از خرید از بازار های کیش قیمت اجناس را در شهر خود بپرسید . تا در زمان خرید در کیش دچار تردید نشوید . شاید خرید برخی اجناس به سودتان نباشد.

سعی کنید در روز های اول سفرتان خرید کلی انجام ندهید و بیشتر بازارهای کیش را از نظر قیمت و کیفیت ارزیابی کنید . چرا که ممکن است جنس با کیفیت بالاتری و قیمت مناسبتری در بازار دیگری پیدا کنید.

بهتر است موقعیت بازار هارا بر روی نقشه پیدا کنید . برخی از بازارها در کیش بسیار به هم نزدیک است و پیاده کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. برای مثال مراکز تجاری پردیس ۱، پردیس ۲، پانیذ، مرکز تجاری کیش و زیتون در کنار هم قرار دارند.

[caption id="attachment_290" align="aligncenter" width="600"]مراکز خرید ارزان کیش مراکز خرید ارزان کیش[/caption]

بهتر است برای خرید لوازم خانگی در کیش اطلاعات خود را نسبت به کیفیت و قیمت جنس کامل کنید . تا به سختی آوردنشان به شهر خود بیارزد. بسیاری از وسایل خانگی در کیش در نمایندگی های معتبر 30 درصد پایین تر از قیمت آنها در تهران است.

قیمت وسایل الکترونیکی در کیش با شهر های دیگر ایران تفاوتی ندارد و بعضا گران تر است . وسایلی از قبیل لپتاپ، دوربین عکاسی، دوربین فیلمبرداری، گوشی موبایل، پخش کننده های موسیقی و ..... بهتر است قیمت آن را با قیمت در شهر خود بسنجید همچنین از فروشنده گارانتی بخواهید و مطمئن شوید که وسیله مورد نظر اشکال فنی نداشته باشد.

[caption id="attachment_289" align="aligncenter" width="600"]خرید ارزان در کیش خرید ارزان در کیش[/caption]

اگر قصد خرید پوشاک از این مراکز را دارید باید بدانید که هیچ برندی در بازارها و مراکز تجاری کیش نمایندگی مستقیم ندارند . و برند هایی که در بازارها دیده می شود اورجینال نیستند. برند هایی مانند: تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما.

در بازارهای پوشاک عمدتا قیمت 10 تا 20 درصد پایین تر از شهر های دیگر است. مخصوصا زمانی که این بازارها حراج می زنند.

در زمان خرید پوشاک از سالم بودن جنس اطمینان حاصل کنید چرا که ممکن است آب و هوای بسیار مرطوب کیش کیفیت جنس را خراب کرده باشد.

[caption id="attachment_288" align="aligncenter" width="600"]مرکز خرید ارزان کیش مرکز خرید ارزان کیش[/caption]

لوازم آرایشی بهداشتی و عطرو ادکلن اگر از فروشگاه های معتبر تهیه شود اکثرا حدود 30 درصد از تهران ارزان تر است.

همچنین شکلات در کیش نسبت به شهر های دیگر ارزان تر است. درزمان خرید به تاریخ مصرف آن توجه کنید.

روز آخر سفر خود را برای خرید انتخاب نکنید چرا که ممکن است به دلایلی از خرید خود پشیمان شده باشید و دیگر فرصتی برای پس دادن کالا وجود ندارد.

در هنگام خرید از بازارها بسته به میزان خریدی که انجام می دهید باید توسط فروشنده برگه های قرعه کشی آن مرکز تجاری به شما داده شود.

[caption id="attachment_286" align="aligncenter" width="600"]خرید ارزان از کیش خرید ارزان از کیش[/caption]

اگر دوست دارید که در قرعه کشی یکیاز این مراکزتجاری شرکت کنید قبل از شروع مراسم باید مشخصات خود را بنویسید و ر صندوق های مربوط بیاندازید.

اگر چند برگه قرعه کشی داردی در همه آنها نام خودتان را ننویسید و نام بقیه همسفرانتان را بنویسید و داخل صندوق ها بیاندازید.

بهتر است زمان قرعه کشی را از فروشندگان آن بازار بپرسید .اکثر بازارها قرعه کشی را بعد از غروب آفتاب انجام می دهند.

اگر در قرعه کشی برنده شدید برا گرفتن جایزه باید کارت شناسایی و بلیط برگشت را به مسئول قرعه کشی نشان دهید.

[caption id="attachment_283" align="aligncenter" width="600"]خرید ارزان از کیش خرید ارزان از کیش[/caption]


برچسب ها: مراکز خرید کیش ,
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]