فصل حراج در جزیره کیش

يکشنبه 26 شهريور 1396
14:39
سحر


فصل حراج در جزیره کیش

اگر قصد خرید از مراکز خرید کیش را دارید به فصل حراج در جزیره کیش توجه کنید. اجناس و کالاهای مختلف در کیش عموما نسبت به شهرهای دیگر ارزان تر است . پس در هر فصلی از سال که به کیش سفر کنید می توانید خرید مطلوبی را داشته باشید. همانند شهر تهران در جزیره کیش هم آخر هر فصل به اجناس مختلف درصدی تخفیف می خورد .زمانی که در کیش کمتر گردشگر است اجناس مختلف نیز تخفیف می خورد . مانند : پوشاک و یا حتی وسایل آشپزخانه .

فصل حراج لباس در کیش

فصل حراج در جزیره کیش

همچنین بعد از عید نوروز یعنی در ماه های اردیبهشت خرداد به اجناس تخفیف می خورد . و از اوایل مهر تا اواسط آذر که در واقع فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه هاست نیز اجناس تخفیف می خورد. همچنین مسافران می توانند با شرکت در تور کیش و حضور در جشنواره های تابستانی کیش از تخفیف های خوبی برخوردار شوند. این جشنواره ها از اوایل تیر شروع می شود و تا شهریور ادامه دارد. اما گرمای هوا در این زمان در کیش به 40 درجه میرسد. همچنین حراج زمستانی در کیش تا شب عید وجود دارد. بهتر است به راهنمای خرید ارزان از بازارهای کیشکه در این سایت وجود دارد توجه کنید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

حراج های کیش

حراج های کیش

حراج زمستانی کیش

حراج زمستانی کیش


برچسب ها: مراکز خرید کیش ,
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]