مراکز ورزشی جزیره کیش

شنبه 25 شهريور 1396
17:06
سحر

مراکز ورزشی جزیره کیش

در جزیره کیش جاذبه های تفریحی ورزشی زیادی وجود دارد . که سالانه گردشگران تور کیش را افزایش می دهد . پلاژها برای آقایون و خانوم ها با امکانات کامل، مسیر دوچرخه سواری کیش که از بزرگترین مسیر های دوچرخه سواری ایران است ،کلوپ های تفریحی کیش با امکانات روز دنیا، باشگاه سوارکاری مدرن و همچنین تفریحات آبی هیجان انگیز این منطقه را به قطب تفریحی ورزشی ایران تبدیل کرده است. در پاراگراف های بعدی شما را با معروف ترین مراکز ورزشی جزیره کیش آشنا می کنیم.

ورزش بانوان کیش

ورزش بانوان کیش

مجموعه ورزشي المپيك

مجموعه ورزشی المپیک میزبان اردوهای تیم ملی و باشگاه های خارجی می باشد. و دارای امکانات و تجهیزات عالی و مدرنی می باشد. این مجموعه شامل :دو زمين فوتبال چمن و دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، چندين زمين تنيس، سالن اختصاصي پينگ پنگ ، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ،استخر شنا مجهز به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنين سالن چند منظوره ويژه ورزش هاي توپي و غيرتوپي شامل واليبال، بسكتبال، هندبال، فوتبال، كشتي، تكواندو، جودو، كاراته، خانه شطرنج و ….. می باشد.

موسسه ورزش کیش

موسسه ورزش کیش

سالن چند منظوره المپيك

این سالن دارای ظرفیت 1200 نفر می باشد که دارای امکانات کاملی برای این 11 رشته ورزشی است. واليبال، بسكتبال، هندبال، فوتسال، ژيمناستيك، كشتي، تكواندو، جودو، كاراته و شطرنج که برای این رسته ها مربی های بسیار مجرب و بین المللی وجود دارد.

مجموعه سوارکاري

این مجموعه به مساحت 6000 متر در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد و دارای امکاناتی مانند:مانژ مخصوص تمرين، مانژ کورس، اصطبل، کلينيک دامپزشکي می باشد.

سازمان ورزش کیش

سازمان ورزش کیش

زمين تيراندازي با کمان

این زمین که در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. با مساحت 3500 متر دارای امکاناتی از قبیل :30 سیبل ، وسائل و ادوات تیر اندازی می باشد.

سالن غدير

این مجموعه که در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. دارای مساحت 1800 متر مربع می باشد و شامل ورزش های رزمی مانند بوکس، کشتي ، ورزشهاي زورخانه اي می باشد.

مجموعه استخر سرپوشيده کرانه

این استخر که در شمال جزیره کیش قرار دارد دارای امکانات کاملی از قبیل : سوناي خشك، سوناي بخار، جكوزي، سالن بدنسازي، سالن تنيس روي ميز ، آرايشگاه ، بوفه و تريا،شنا، بدنسازي، ايروبيك می باشد.

ورزش آبی کیش

ورزش آبی کیش

مجموعه استخر سرپوشيده المپيک ويژه آقايان

این مجموعه که در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد دارای 3000 متر وسعت است و امکانات آن شامل : استخر، سونا خشک و بخار ، جکوزي، حوضچه آب سرد ، بدنسازي بوفه و امکانات رختکن و دوش است.

پيست اسكيت

این پیست اسکیت روبروی هتل شایان در ساحل شرقی قرار دارد که مساحتی به وسعت 1000 متر دارد.

مجموعه اسکواش

این مجموعه که در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از زیباترین سالن های اسکواش در ایران می باشد.که دارای سالن اختصاصی بانوان و آقایان می باشد. سالن اختصاصی بانوان دارای دو کورت با مساحت 600 متر و سالن اختصاصی آقایان با سه کورت با مساحت 800 متر می باشد.

مرکز ورزش کیش

مرکز ورزش کیش

مجموعه تنيس

زمین تنیس

این مجموعه که در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. دارای مساحت 12000 متر می باشد و شامل 10 زمين خاکي و 4 زمين هارد کورت، زمين اختصاصي بانوان و زمين خانواده می باشد.

سالن تنيس روي ميز

این سالن که در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. دارای مساحت 500 متر و امکاناتی شامل 6 ميز، دستگاه توپ اندار، رختکن و دوش می باشد.
كشتي

این سالن درسالن چند منظوره کیش واقع شده در آن مسابقات تیم ملی برگزار می شود و همچنین اردوهای تیم ملی و باشگاه های مهمان در این سالن برگزار می شود.

اداره ورزش کیش

اداره ورزش کیش

تكواندو

این سالن با داشتن مربیان مجرب و متخصص از محبوبیت زیادی برخوردار است. در روزهای فرد آموزش های متنوعی به علاقه مندان داده می شود. در این سالن اردوهای تیم ملی تکواندو برگزار می شود.

ووشو (كونگ فو چي )

این رشته دارای محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران می باشد. ورزشکاران می توانند در روز های فرد از ساعت 18 الی 20 در رشته های ساندا، سانشو و فرمهاي استاندارد ووشو آموزش ببینند. تیم ووشو کیش مقام های بین المللی زیادی را به دست آورده است.

ورزش همگانی کیش

ورزش همگانی کیش

مجموعه ورزشي ميرمهنا

این مجموعه در شمال غربی جزیره قرار داردو امکانات آن شامل: سه زمين فوتبال چمن مصنوعي و سالن اختصاصي ژيمناستيك با وسايل پيشرفته می باشد.

استاديوم فوتبال شماره يک

این استادیوم که مساحتی بالغ بر 20000 متر دارد. گنجایش حدود 8000 نفر را داراست که برای اردوهای باشگاه های ایرانی و خارجی و همچنین مسابقات لیگ و کشوری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دارای پیست تارتان و دومیدانی می باشد.

ورزش های دریایی کیش

ورزش های دریایی کیش

زمين فوتبال شماره دو

این زمین که در کنار استادیوم شماره یک واقع شده است . دارای مساحتی بالغ بر 4000 متر می باشد و برای ليگ هاي فوتبال، مدرسه فوتبال ، پيشکسوتان و تمرينات تيم هاي متقاضي مورد استفاده قرار می گیرد.

زمين هاي چمن مصنوعي فوتسال

این زمین که در کنار استادیوم شماره یک واقع شده دارای مساحت 2000 متری می باشد و برای مسابقات فوتسال داخلي ، تمرينات تيم هاي مختلف، مسابقات آموزشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها: تفریحات کیش ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]