جشنواره تابستانی کیش

سه شنبه 21 شهريور 1396
17:04
سحر

جشنواره تابستانی کیش

با شرع فصل تابستان جشنواره تابستانی کیش آغاز می شود .این جشنواره ها مسافران زیادی را از شهر های مختلف ایران و حتی خارج از کشور به خود جذب می کند. از برنامه های متنوع این جشنواره می توان به جنگ شبانه، اجرای موسیقی سنتی و موسیقی پاپ، تئاتر، نمایش فیلم، برنامه‌‏های متنوع ورزشی،برپایی کارناوالهای شادی و اهدای میلیاردها ریال جوایز به مسافران تور کیش اشاره کرد. در تابستان پروازهای فوق العاده به کیش افزایش می یابد وهمچنین خیابان ها معابر آذین بندی می شوند و مهم تر از همه می توانید از تخفیف ویژه جشنواره در بازارهای کیش برخوردار شوید.

جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش

بیستمین جشنواره تابستانی کیش

به گزارش اداره روابط عمومی فرودگاه کیش بیستمین جشنواره تابستانی کیش با شعار کیش به وسعت ایران از 15 تیر آغاز شده و پایان آن تا 30 شهریور می باشد. بر اساس اعلام معاون سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای کیش بهترین برنامه های امسال در جشنواره کیش به این شرح است:

هر شب از شبکه 5 سیما و همچنین شبکه ماهواره IRAN TODAY (شبکه روسی) ویژه برنامه جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود . که باعث میشود جزیره کیش به همه کشورها معرفی شود.

این جشنواره با نام مختصر سه جیم (جزیره و جشنواره و جایزه)برنامه های مختلفی برای تمام سنین و سلیقه ها ایجاد کرده است.

جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش

هر شب به قید قرعه جوایز نقدی و غیر نقدی(لوازم خانگی) به گردشگران اهدا می شود.

با مشارکت بازاریان کیش به قید قرعه هر هفته یک دستگاه خودرو به گردشگران اهدا می شود . و همچنین در پایان جشنواره یک دستگاه آپارتمان هدیه می شود.

هر سه روز یک بار در یکی از مکان های تفریحی کیش مانند : پارک آبی، مجموعه تفریحی پارک دلفین و سافاری کیش برنامه های مفرحی برای گردشگران اجرا می شود مانند:جنگ های کودکان، کلیپ، شعر و موسیقی، مسابقه و نمایش.

در جشنواره تابستانی کیش رالی خوانوادگی برگزار می شود به این صورت که گردشگران از مناطق گردشگری موجود از شهرخود تا کیش فیلم و عکس تهیه می کنند و در قرعه کشی جوایز شرکت می کنند .
همچنین در اجرای جنگ های شبانه کیش عوامل برنامه تلویزیونی دورهمی و خندوانه شرکت می کنند.

جشنواره تابستانی کیش 96

جشنواره تابستانی کیش 96

فقط ساکنان کیش و یا گردشگران تور کیش برنده جوایز در قرعه کشی جوایز جشنواره همام کیش نیستند بلکه ساکنان همه ی شهر های ایران می توانند در این قرعه کشی ها شرکت کنند.

قرعه کشی بانک پارسیان برای کسانی که از دستگاه کارت خوان تجارت پارسیان و یا از کارت اعتباری همام بانک پارسیان استفاده کرده اند صورت می گیرد و روزانه 30 سفر رایگان به برندگان اهدا می شود.

کسانی که از کارت اعتباری همام استفاده کرده اند و سقف تراکنش های خود را افزایش داده اند بیشتر از دیگران در قرعه کشی آپارتمان شانس دارند.

بیستمین جشنواره تابستانی کیش

بیستمین جشنواره تابستانی کیش

گردشگرانی که از سراسر دنیا برای سفر به کیش از پرواز ترکیش استفاده می کنند از بلیت با 50% تخفیف بهرمند می شوند.

از دیگر برنامه های مفرح در جشنواره کیش می توان به قرعه کشی روزانه و لحضه ای در بازارها ، جشن برای کودکان در بازارهای کیش ، تولید برنامه جیم جیم با حضور کودکان گردشگر در این برنامه و پخش آن از شبکه های تلویزیونی به همراه مسابقه و هدیه های نفیس. اشاره کرد.

شروع جشنواره تابستانی کیش

شروع جشنواره تابستانی کیش


برچسب ها: اطلاعات کیش ,
[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کیش لبخند خلیج فارس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]